hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Friday, 10 June 2011

..mAaf~mAaf~mAaf..

uRm!,,ai ni??!!,, eNta la, asE cm b0d0 jEp!!,, tA psl2 mrAh2 at s0wg hAmbe Allah ni.. ad0, dA a aQ mMg slAlu jEp wAt dy skEt ati,, wlAu un mNde ue kEcik jEp, aQ sukE bEsa2 an,, ad0, bEng0ng nye k0 aNim.. hM!!,, td dA mNx mAaf at dy, p ntA a,, asE mCm orG gilE un ade,, yE a, maki hAmun dy gAye na rAk, pAstu sedAp2 je mNx maaf,, ad0, gyE owg tAde prAsaan lAk aQ ni,, hM!,, ntA la,, asE nyEsal sGt2 wAt dy cM gtu,, aisEy!,, nApe bAu ai ni ek aQ seda??.. hUh!,, bEng0ng nye!!!,,, uRm!,, lAu dy adE bAce bl0g aQ ni, uRm!, aQ na sGt dy tAu yG aQ bt0i2 mNx mAaf.. mAaf sGt2,, aQ tau mSt susAh na mAaf an owG cm aQ ni,, hM!,, dLm ox ni, tAu nA sUme yG aQ wat ue bt0i, ukAn na pk sAl oWg lEn,,hM!,, uRm!,, tApe a, aQ ta kan gGgu aw0k da,,hM!, p sbl0m ue, mAaf sGt2!!!,,, tl0ng jGn sMpan dlm ati,,hM!.. mAaf...

Thursday, 9 June 2011

ed0p aQ.. hUhu..

lamE da ta updAte mNde alah ni,, hAha,, uRm!.. cuti ni, 2 kali jUmpe same adQ aQ.. haha,,,p jUmpe jap jE,,h0h0,,eRm! tape a, jAp un jap a an,,dri ta jUmpe lngs0ng,, hM!,, 5 jUlai ni da na g ip0h,,hUhu,, tk0t gak asenye,, p tape a,, id0p knE b'dikari,, yE d0k??.. haha.. hM!.. mAtrik??..haha,,tape a,, myb rEzki aQ ukan at ctu,,hUhu,, s0e yep kAwan2, bab aQ pilih p0li,, hm!,,ukAn ape, aQ tk0t ta dpt bAwak je nnt bile at matrIk ue,,da a aQ ni mnAt ngAt td0, mMp0s ciCir t.. hUhu, g un, aQ ta minAt sAins sbEnanye,, jiwE aq lbIh kpAde sUbjek yG mEngire,,haha.. s0, aQ plih p0li,, tape a,, p0li un, p0li a,, asal an blaja,, an?!an?!an?! ,,hahaha... uRm!.. kUcg??,,ahahaha,, ntA a, arap dy ta m0g0k a t.. hUhu,, bEar ue, na bwak a,, haha,, lAntak kep,, kUi3,, hM!.. insyAallah, pnjg um0 t, jUmpe gak mmbe2 aq ag,,haha,, hM!,, tape a,, ktandusan idea da,,haha,, ch0w dlu,, =)

Friday, 3 June 2011

aQ epy ari Ni , sEbAb.........

aliA & aQ..
2 jUn!!,,hAhaha,, mMg aQ eNgat a tArikh ni,,bAb nye, aQ jUmpa sAma aliA.. hAha.. p jUmpe sekEjap je,, tu uN bAb na bg brG at dy,,hAk3,, tApe la, jAp un, jAp la aN, dri ta jumpe lgs0ng,,hAk3.. uRm!,, td g mNtkAb,, ad0y, jEn0h r0nde2 sAmpay pniNg pAle aQ smAte2 na cri mp4 uE,,p tA jUmpe a,, hUhu.. tApe a,, sEnin t nA g tml0h lAk,,arAp2 jUmpe a mNde alAh uE..bAb nyE aQ cdG nA bG dy sbl0m aQ g pErak t ,, p tAtaw lA,, lAu tA jUmpe gak,, aQ cri at pErak t je a,, hAk2,, sEnag cte!,,hUhu.. pE_pE un,  h0pE adQ epy a yEp!,, hUhu,, =) .. insyaAllAh , pNjg um0, kitE jUmpe aG k.. k a,, tAtAw nA mrEpek apE da,, hUhu, ch0w dlu,,=) ..


Thursday, 2 June 2011

t0 mEmbe2 aQ,,hUhu..=)

fatikAh..
mEmbe2 ku yG c0mEy lg ayu,,kIkikiki..
uRm!,,t0 mEmbe2 k0i yG dE at mAtrik skAng,, lUck k,, jgAn strEss2 sGt!!,,tu dugAan je, tAw!,, tAbah yAw!!,, jGn nAngEs2,, hM!,,nA engAt an, walAu susAh mAne un blAja at sAne, jGn la putUs asE untuk phAm bAlik apE yg di aja aw.. lAu skali pt0s ase, mMg k0mpEm tr0s tadE smgAt nA blaja,, p tu bG k0i la,, tataw lA bg k0wg an,,hM!.. jGn hAmpe an kUage k0wg k.. tiNgGi harApan d0wg tiMe anta k0wg kE matrik uE,, riNdu??.. adAt a tu an ckin & fAtikAh,,haha,, skEjap je k0wg ue,, sthun jE an,,pjam cElik_pejAm cElik,,da abEs,,hEhe,, sAba yEw!,,hehe,, p jGn a sAmpay tA kasi tUmpuan timE blaja ye,,hAk3,, pe2 uN, k0i d0a an m0ge2 k0wg dpt suAi an dri at sane k,,hehe,, chAy0k2!!,, cAmtu gak at mEmbe2 k0i yg kat unIvErsiti k,, hehe,, pe2 un, alL thE bEst!!,, huhu,, k0i owEz supp0rt k0wg!!,, hehe,, frEnz 4evEr k,, pE_pe un, windU kE w0kme!!,,hahaha,, syG k0wg!!,, mUahxXx!!,,hahaha,, h0pe dpt jUmpe ag,,insyaAllAh lau d pNjg an um0,,hUhu,, =),,

Wednesday, 1 June 2011

agAk2, kEmbA ke??..hAhaha.. [n_n]..

isyrAf...
asyrAf..
haha,, kal0 tg0k skali jep, mSt engAt d0wg be2 ni kEmba ak??..hahaha,, name lak dekat2 jep,, s0wg isyraf.. & s0wg ag asyrAf .. hEhe,, tadE la, isyrAf ni bAby yG ma aliA jage,, & asyrAf ni lak adeQ sdare aQ.. hUhu..mukE lak dan2 je de irAs2,,haha,, mAnday ngat ak,,kui4,, hM!,, ch0mEy an d0wg be2 ni,,huhu,, gEram glE,, ag2 si asyrAf ni,, hUhu,, dA a b0tak,, gerAm gilE bilE tg0k muke dy,, huhu,, uRm!,, ai tu bAlik kG,, jUmpe a ngan si asyrAf ni,, haha,, dri awAl smpAy akhir d0k mEn dy jEp,, kUi3,, uRm!,, isyraf??.. huhu,, k0i ta pnA jUmpe un dy ni,, hehe,, p aliA yg slAlu cte,,hak2,, s0, sjeje a ltAk gmba dy,,hehehe.. =).. uRm!,, tape a,, kEtandusAn idEa suda,, hUhu,, lEn kAli lak k0i mrEpek!,,haha,, =)