hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Tuesday, 26 June 2012

.. final exam ..


!! .. finAl exAm .. !!


.. 27 jun 2012 [ 2.30 p.m. _ 4.30 p.m. ] ..

tu tarikh & mase untUk aQ g amik exAm ..
hahahaha .. esok je la pnentu nye , hm! ,,
h0pe sgat kAli ni aQ dpt wAt yg t'baik .. 
wlAupUn 1 pAper jep, tp dgAn pointEr tu la nnt aQ na baiki pnm & hpnm aQ ! ..
asE ta sbar na abEs tu, jgn tanye la an ..
hahahahaha ..
tp yg pasti , aQ tga tkot ni, tak tau ape jenis soalan yg kluA sal clAuse2 tu ..
da la bnyak , tak aci tau ta , dak2 poli len bole je bawak masuk pwd tu , 
tp poli aQ ni, tak bg pUn !! ..
tak aci tau !! ..
hukhukhukhukhukhuk ...
nak ta na, kena la gak study , wlaupun ayat2 dlam pwd tu agak susah na paham ..
.. [-_-] ..


tgok gmbar ni , mcm tu lA muke aQ bile jumpe soalan clause tu nnt ..
hahaha .. gilak !!! ........
ape pUn, aQ kne wat yg t'baik gak !! ..
aQ na dpt an 4 flat !!! .. insyaallah ... =) ..
ni ade dlam bape jam je lg , tade alasan aQ na ckp ta cukup masa untuk study an ..
go anim !! go anim !! go anim !!
sekali gAgal , ta b'makne slame-lamenye gagal kan !! ..
huhuhuhuhuhuhuhuhu ..

 

.. usaha , doa, & tawakal ..
.. insyaAllah kejayaan owEz b'pihak pda kita ..
..... [n_n] .....

.................................
!! .. doa an kami .. !!
.................................

Monday, 18 June 2012

.. aQ redhA ..

.. !! mati itU pasti !! ..


pernah ta k0rg ase mati tu dEkat sgt ngan kite??!! ..
hahaha ..
dlu, aQ ta pnah tpk pUn, tp dsbAb an 1 hal ni..
tu yg bUat an aQ mulE t'pk~~
hal yg aQ mksud an at cni, ta perlu la dcrite an ek~
hehehehe..
bile engt mAti ni, ade la gak aQ wat ckit2 'psiApan' ..
huhuhuhuhu ..
erm~
tp kdAng tu, dsbAb an tlalu pk an mAti, aQ mule la wat mNde ukan2~~
hm! owEz la wAt mMbe2 sAkit ati ..
k0non nye mcm da na mati sgt la ni..nnt bile d0rg sakit ati, 
mst d0rg ta sdEyh an lau kite da tade ... **k0n0nnye la ..
tp dsbAb an slalu ngat pk, sMpay an tbawak2 ke mmpi ......


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

.. !! miMpi kite dpgAruhi olEh ape yg kitE pk an !! ..


mlm td aQ mmpi s0mething yg lUcu~
aQ mmpi yg aQ nek ketE ngan mmbe2 aQ ..
kit0rang g awAn tau!! ..
pUsing2 kat awAn .. sEronok !! ..
HAHAHAHAHAHA..
tp , tibe an kat 1 awAn tu, adE tulis s0mething~
 " y0u die t0day "
aQ pun surUh la mmbe2 aQ tg0k awan tu..
tp d0rg sEmua ta nmpak, jUz aQ s0rg je yg nMpak awAn tu~
hahahaha..
pastU aQ trUs t'sEdar .. tg0k2 da pkUl 10!! ..
wAaa~ tErbaik la .......
cepat2 g mndi & qAda subUh~~ ..
hahahahahahahaha ..
lpas qAda, aQ pun g la cri tAfsir mMpi td ..
**takot gak an~~
pastu, dlam tafsiran tu, dy ckp lau mmpi diri sndri mati, 
tu maksud nye kite akan bpisah dgan kwan baik kite~
hm~ ntah la, aQ ni ukAn nye na pcaye sgt~
..............................................................................................................................

.. !! i'm s0ry ye !! ..


tp, skang ni aQ mmg gAduh ngan kwAn bEk aQ sendri~
bab aQ owez mrAh2 dy, & owEz cri slah dy ...
hm~ .. ntah la.. aQ tataw la mMpi tu btul @ ta ..
tp sEmua tu aQ serah an kat Allah ..
klAu btul aQ di tkdir an untUk b'pisah ngan sAhabat aQ tu, aQ redha ..
sEsungguhnye Allah lbEyh mngetahui ape yg kitE ta tau ..
td p0n aQ tp0n dy, hm~ ntah la~
dri segi suare lak, dy mcm lg epy time borak2 ngan mmbe2 keje dy~
tape la an, aQ pun ta mmpu na wat dy epy ..
p bg0s la lau dy mmg tga epy skrang ..
huhuhuhuhuhuhu .......
ntah la, aQ pun da tataw na wat ape, bnyak sgat slah aQ at dy ..
tp, sEmua tu kEtentuan Allah an~
pe pUn, jUz smile ye anim .. 

..... [n_n] .....

Friday, 15 June 2012

.. jgan di smpan bintik hitAm ..


.. !! dengAn bAca al-Quran, jiwA jd tEnang !! ..



lpas s0lat td, aQ capai la al-Quran..
mcm biase, lepas abis bAce aQ pun na tutup la al-qurAn tu ..
mase na zip an tu, tg0k la jam ..
da pkul 8.30 p.m. lau tak silap ..
pastu pk2 ,jap lg dah masuk isyak  , kang lau aQ ngadap lApt0p, k0mpem tgah mlam bru s0lat..
s0, aQ pun bukAk smule Quran & bace la ayat2 lazim skali ngan makne dy ..
biasE la, slame ni tau bace je p ta tau mks0d..
semEntara ade kEsempatan ni, baik amik kEsemptan utk phAm an ayat2 dlam Quran ni kan..


ya Allah!! ..
rupe2nye da dnyatakan dlam 1 surah tu psal bAlasan m'ngumpat & menghina org ..
trUs tringat kat s0rg hAmba Allah ni ..
sunggUh , aQ mmg bAnyak gila mEngumpat dy!!! ..
sbb aQ mmg anti gilE kat dy..
bg aQ dy la musUh pling kEtat dlam hidup aQ!! ..
sAmpay an, aQ owEz mngUmpat & mEnghina dy dEpan kwAn2 aQ..
dEngan mAtlamat sEm0ge dy owEz dpndAng hina olEh sEmua org!! ..




tp, alhmdulillah, bila aQ bace mkne ayt Quran td, 
aQ sEdar yg  aQ silap !! ..
aQ tadE hak na hUkum dy!! ..
itU urusAn dy dEngan Allah!! ..
ya Allah,
berd0sa nyE diri ni!! ..
lpas dri bAce tu, dgAn lapang dAda ..
aQ trUs bniat untUk m0h0n mAaf at dy & lUpa an dEndam aQ at dy ..
& alhamdUlillah jugak ..
dy p0n da maaf kan aQ and skAng aQ ase lEge sgt2!! ..
.. !! syUkur ~~ [n_n] ~~ !! ..


di kEsempatan ni gAk,
kepadA sAhabat2, sAudara mara yg adE singgAh kat bl0g ni ..
aQ sUsun spulUh jari untuk mEm0h0n kEmaafan ..
andai diri ni dlam kEadaan tak sEdar pernah : -
mEngumpat k0rang, 
mEnghina k0rang, 
mEnyakitkan hati k0rg, 
menyinggung prasaan k0rang,
t'kasar bhasa,
& sEangkatan dgan nye..
sEsunggUh nya diri ni slAlu mlakukan ksAlahan ..
maafkan aQ~~



.....................................................................................................................

sEsunggUh nya ajal ni sgAt la dEkat dEngan kite..
& aQ pun slAlu t'pk sAme ade aQ ni sEmpat @ tak utk m0h0n maaf kat semua org 
ye la, aQ ni byk sgat d0sa dgan sEsama mAnusia ..
jd, t0l0ng la maaf an aQ ..
wlau pUn kite tak pnah b'tEgur @ b'kenaln ..
tp t0long la, tolong maaf kan aQ ..
mungkin dlam ta sdAr, aQ ade buAt d0sa dgan k0rg ..
ape p0n, 
m0ga di akhir nafas kitE nnt,
kitE mmpu mgUcap an kalimah ..
.. !! "lailahaillallah" !! ..



..wAsalam..

Wednesday, 13 June 2012

.. mEnungGu ..

swEar!! ..
mEmang tiAp2 ari aQ tunGgu kAmu onlinE!! ...


&..
td aQ intAi la pr0file kAmu,,
waa...........
kAmu onlinE la!! [ gEmbire nye ati sAya ] ..
hahahahahaahahaha...
tp aQ tade kbEranian la na tg0r kamu~~
huhuhuhu..
tApe la, 
ego tU mSti adE!! ..
hm !! ..
lamE ta nmpAk kAmu online..
myb sibuk b'kEje k0t,,
hahahahaha,,
tApe la,
sy phAm .. [ k0n0n nye ] hahahahahaha ...
k a, mNtak dri dlu~~ =) ,,

Monday, 11 June 2012

.. akQ rndU adQ ..


.. !!nurAlia shAhira bt aZmi!! ..


akQ rndu adQ larh!!....
hm! .. entAh la, akhir2 ni, aQ owEz tringat an aliA ni..
hm!.. risAu tAu !!..
ta tau lak yg dia owEz nAnges kAt sEseri tu.....
hUh!!~~
kUat an ati diQ!! ..

akQ tau adQ akQ ni kUat an!!.....
jgAn sdEy2~~
stiAp yg jd, mSt adE hkmAh k~
sEsunggUhnya Allah tu tAhu apE yg kitE tak tAu!!..
h0pe adQ owEz epy k!! ...
sEnyum k!! ......


haaaaaa~~~
aN c0meyh !! ...
hEhehehehehehe~~
sEnyum owEz k!! ...
engAt k, 

tiAp kali kitE sdey, sEtan owEz akAn amik ksEmptan supAye kite jd lEmah!!~
huhuhuhuhu......
ape p0n, akQ owEz d0a an adQ k!! ..
h0pe 1 ari t kitE dpt jUmpe k..
aaammmiiinnnnnn~~
..... [n_n] .....

.. sAyang adQ ..