hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Tuesday, 26 June 2012

.. final exam ..


!! .. finAl exAm .. !!


.. 27 jun 2012 [ 2.30 p.m. _ 4.30 p.m. ] ..

tu tarikh & mase untUk aQ g amik exAm ..
hahahaha .. esok je la pnentu nye , hm! ,,
h0pe sgat kAli ni aQ dpt wAt yg t'baik .. 
wlAupUn 1 pAper jep, tp dgAn pointEr tu la nnt aQ na baiki pnm & hpnm aQ ! ..
asE ta sbar na abEs tu, jgn tanye la an ..
hahahahaha ..
tp yg pasti , aQ tga tkot ni, tak tau ape jenis soalan yg kluA sal clAuse2 tu ..
da la bnyak , tak aci tau ta , dak2 poli len bole je bawak masuk pwd tu , 
tp poli aQ ni, tak bg pUn !! ..
tak aci tau !! ..
hukhukhukhukhukhuk ...
nak ta na, kena la gak study , wlaupun ayat2 dlam pwd tu agak susah na paham ..
.. [-_-] ..


tgok gmbar ni , mcm tu lA muke aQ bile jumpe soalan clause tu nnt ..
hahaha .. gilak !!! ........
ape pUn, aQ kne wat yg t'baik gak !! ..
aQ na dpt an 4 flat !!! .. insyaallah ... =) ..
ni ade dlam bape jam je lg , tade alasan aQ na ckp ta cukup masa untuk study an ..
go anim !! go anim !! go anim !!
sekali gAgal , ta b'makne slame-lamenye gagal kan !! ..
huhuhuhuhuhuhuhuhu ..

 

.. usaha , doa, & tawakal ..
.. insyaAllah kejayaan owEz b'pihak pda kita ..
..... [n_n] .....

.................................
!! .. doa an kami .. !!
.................................

No comments:

Post a Comment