hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Monday, 5 November 2012

hidUp ni ..............

dAlam hidup ni, kitE slalu nak kAn sEsuatu yg pErfect an..
yAng bErgaye, elEgant, mEwah, & sEmua2 tu la..
hM! mcm tu gAk aQ ..

bg aQ, sEmua mEnde hArian aQ, aQ nak sEmua yAng mEwah2 ..
tp tA tErmasuk pAkaian la..
aQ ta sUke fAshion2 ni,, hehehehehe
oke, bEbalik citE td.. hm!..
brAng mEwah, mcm nsEt ...
aQ nak nsEt yAng tipt0p je..yg biAse2 ni aQ ta pAndAng pun..
c0nt0h nye nsEt n9, aQ ta na pndg nsEt lEn.. sEdang an byk lg plihAn an..


klAu kEreta lak, aQ pAndang audi r8 jep, , krEte lAin aQ ta pAndAng ...
hahahhahahaha.. 


ni la kan hidUp ni, slAlu nak mEwah je,, 
dsEbabkan mEnde dUniawi mcAm tu, aQ jd lUpe yg aQ ni bukAn ank owg kAye,
bukAn ank kEtua kampung, bukAn anak pEgawai dAerah, bukAng ank pEnghulu,
bukAn ank dAto' , bukAn anak exc0 nEgeri, bukAn and bukAn lg!! ..
aQ jUz anAk pAkcik amirUdin & mAkcik fAtimah je..
abAh cUme pkErje lAdang hUtan yg owEz abis aN sehArian dy kAt kwAsan hutAn, 
utk cAri rEzki & nAfkah utk kAmi..
tp aQ lupe sEmua tu, ,
mAk pUlak jUz sUri rumAh yg slAlu sibuk an dri dgAn mEncangkul rUmput, bkAr smpah,
& sEmua tu la.. hm! ..

ni lA silap aQ, aQ mUdah lUpe ..
sElalu bUte dgAn kmEwahan dUnia..
tp lEpas dri 1 hal ni, tu yAng bUat an aQ sEdar btApe butE nye aQ slame ni..
stiAp yAng blaku mst adE hkmah, kAn?! .. 
hm!,, alhAmdulillah skang ni aQ sEdar & da tA mintak mnde2 mhAl kat mk & abh..

biA la, kAlau abh ngan mAk na bg ape2, aQ amik je..
tp tA na la aQ yg mintak .. huhu..
hm!,, s0, kAlau nAk bkAwan dgan anAk org kAye, aQ bukAn orgnye..
tp kAlau nak bkAwan dgAn anak dri klUage yg sEmpurna, aQ la org nye!!
HAHAHAHAHAHAHAHA ...


yUp!,, dgAn bErsyukur, kitE dpAt mEmenuhi kEperluan kitE! ..
sAy alhAmdulillah, thAnk y0u Allah f0r evErything! .. =)
sEmoge Allah mEmberkati kite! 
aaammminnn, aaaammmiiinnn, aaammmmiiinnn ..
..... [n_n] .....



No comments:

Post a Comment