hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Tuesday, 4 December 2012

.. .. .. ..



yUp!! .. ni la yg aQ ptut wat dri awAl2 lg ..
tp ntah la ,, 
hy anim! kem0n la, , , , , , , , , , 
ntAh la, aQ tataw apE yg ptut aQ wat ..
erm!,, .. tp yg aku tau, dy ta syg an aQ mcm aQ syg dy ..
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha ..


huh! ,, ntah la, aQ pun ta brani na lUah an lbey2 at blog ni ..
hm! ,, tp aQ na sgt ade org sudi dgar sume ni ~
hm! .. ntah la ......


hm!,, myb aQ ptut f0llow ayt kt atas ni ,, 
dy bukAn sape2 pUn dlm idup aQ ..
aQ ni je yg lbEy2 ,,
AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ..

huh! .. aQ nak epy la !!!!!!!!!!! ...
hm! ..


tp tu lah, klau nak plangi,, msti akan ujan dlu kan ...
mcm tu gak dgn epyness, stiap org akAn temu kesakitan dlu, 
& than bru la kbhgian tu dtg~ ..
ni juz olahan ayt utk gmba tu jep..
huargh~~
ntah la, aQ ni da la suke pk bukan2 .. 
hm! .. 

da la, aQ mlas la na pk! .. 
hm!,, mntak dri dlu,, [-_-] ..

No comments:

Post a Comment