hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Friday, 7 December 2012

~ erk ~


cinta ??!! ..


yup, ari ni aQ na ckp pAsal cinta, kapel, @ seangkatannye la..
hm!,, ntah la, akhir2 ni lau tEpon mmbe2 je, mst dorg tanye cmni : --
" anim, awok da adE pkwe ke , ?! "
" k.anim mst dA ade pkwe kan ?! "
" bile awok na bkApel, nim?! " ..
hahahahahahahahahahahahahahaa...
na gelak bile aQ dga soalan2 tu,,
hm!,,  s0, jwpan aQ mmg aQ akn jwb " tade & ta kan ade, titik! "
hahaha ..
ape yg bEst nye ade pakwe ha?? ..
aQ tataw la ape yg istimewa sgt bcinte sblum kawin ni,,
kapel ni lg byk kburukAn dri kbAikan , kan? ..
nauzubillah~ \mntak djAuhkan ..


hahahahaha ..
yup , say no to couple until akAd! .. huhu
bg aQ, bia la jodoh tu dtg sndri!! ..
aQ mlas na cari, lg pun Allah da pun tetap an dAri kite dlm perut lg..
so, wat ape na abis an mase dgan cri cnta yg ta pasti, kan?!..
ceh! ayat... hahahaha

bile sAmpai mase yg da Allah tetapkan, 
kahwin jugak an~ 
hahahahaahahahaha ..
lau na taw, aQ idam an mjlis kahwin yg ringkas2 je,,
haha.. jauh an angan2 aQ ni ~~ HAHAHAHAHA


cantik tak gmba pgntin kat atas ni,,
cntik an?? .. hm!,, kahwin nnt, tringin na pkai jubah mcm pgntin ni,,
erm!,, lg pun aQ ta pnah pun pkai jubah slame aQ idup ni,,
..[ lau ta silap la ]..
hehehehehehehehehehehehehe ,,

erk!,, haha .. ape aQ ni~
jauh ngat da menyimpang ni,, huhuhu,,
blaja pun ta abis lg , ade ati na khawin .. 
lg pun, ntah sempat ke ta na pkai bju cm kt atas tu,,, huhu..
erm!,, lau pndek umo, boleh ke ha kite pkai bju mcm tu ? 
ye la, lau pompuan yg mngalkan kne balut ngan tlekung dlu, pastu kain kapan..
tp lau sblum pkai tlekung tu, kite pkai bju tu, boleh ke ha?? ..
hahaha,, dah2,, merepek sudah!,, huhu
haha ,, ape da~ hm!.. 
hm!,, oke la, mlas da na merepek~ ,, haha
mntak dri dlu...
~~ assalamualaikum ~~



2 comments: