hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Friday, 19 April 2013

kAwan ..


ari ni aQ na cite psal kwan ..
hehehehe..

dialog kami

aku : hy A, kau knal tak B??.. ari ni bday dy .. hehe
A: B? . yg skola bhaman dlu ke?! ,, 
aku : ha la, ta wish ke bday dy? .. aku ade no dy, nak?!..
A: erk!, dy pun tak engt kt kite, wat ape kite nak engt kt dy ..
aku : 0o, oke~ haha

hm!, ni la salah kite an~
kite slalu na org ingt kite, tp kite lngsung tade usahe na engt org tu ..
biase dga ta,
" klau na org senyum kt kite, kite kne la senyum dlu "
mcm tu jugak dgan bkwan ni~
klau na kwan tu engt kt kite, kite kne la engt kwan ..
hm~

wlaupun bjuta kwan baru yg kite jumpe, 
tp jgan la lupe yg kite pnah ade kwan sblum kite jumpe kwan2 baru tu, hehe
* ayt hindustan t'serlah kt ctu *


hm!, lg 1, bile aku jumpe fb, twiter, @ blog kawan2 lame, 
aku suke amik tau kisah dorg dlam diam2, haha
kirenye stalker la , hahaha
entah la, aku sbenanye suke ikuti p'kembangan kawan2 lame aku,
wlaupun dri aku ni da dilupa an~ *ayat sadis*
yela, da lame ta jumpe an, na kontek pun, takut dorg bz, 
tu gune fb, kan?! ,haha
ni klau on9 tp asyik usya org yg ta pasti, bek usya kwan2 kan?!,,

ape pun, mau ckp ni , skali bkawan~
slamenye kite bkwan kan?!,, hehe,,
syg korg! ..


No comments:

Post a Comment