hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Saturday, 25 May 2013

dua empAt lima .. [n_n] ..


hui!, haha,, lame da ta update mnde alah ni ~
err, na cite ni, td mase dga radio td, tibe kan si dj tu putarkan 1 lgu ni~
hahaha,, na taw lgu ape?? .. haa . lgu yg anda tga dga skang ni la, hehe,, 

cenggini ! ,, hahaha

err, alang2 da menaip ni kan~, 
aku na bwak korg mnyelami kisah aku utk hari smlm, HAHAHA
* ayat ta boleh bla *
okela2, aku juz na cite psal p'temuan jejak kasih aku, haha
smlm aku klua dgan en.shima . ahaha
alhamdulillah~ makin segak dy skang~ haha

with her .. haha

anum GI


erm! thank gak kt anum sbb sudi jd driver, 
yg hantar, teman & follow my instruction !
ahaha,, * mati aku klau si GI tu bace * 
HAHAHAHAHAHA ..

apepun na ckp, shima ni antara anak angkt aku sbenanye..
err, mklumla, time skola mngah dlu, 
semua budak junior aku na jdkan ank angkt ..
* aku anak bongsu *
HEHEHEHEHE
oke, abaikan psal tu, tu dulu, skang tak dah~
tp kes aku ngan shima ni, kami brgkat 7hb november 2008 ..
kt smk dtuk bhamn tu, dy bilik mawar, aku bilik dahlia~
pastu dy pindah~ 
haha,, pnah putus tnpe sbb, & skang kami still brgkat~ , haha
agak pelik kat situ, tp abaikan eh~, haha

kami jumpe ni pun, sbb na bg adiah sempena result dy ai tu..
& kami pun sbenanye da lame b'cdang na jumpe, tp ta b'kesemptan~
& smlm, ALHAMDULILLAH ..
we meet again! ..

mengenai mr.penyu tu~
sory eh~ haha,, ni t'pengaruh dgan cite 'yes or no' la ni..
err, tape la, 1 ari nnt, kamu psti mnyukainye, HAHA

kim dgan si pEnyu ..

hehe,, mase tgok cite ni,
penyu tu nmpak comel sgt~
s0, mase jumpe kt aeon ai tu, trus la beli~
hehehehe,, ape pun, s0ry maa .. #_#

okela2, ape pun, aku hapy sbb dpt jumpe dgan kamu en.shima..
err, ampir 4thun k0t ta jumpe kamu, ape pun tQ . 
hope lpas ni, kite jumpe lg,
okela, mau minta dri dulu,, babai,, =)

~ asSalamualaikum ~






No comments:

Post a Comment