hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Monday, 6 May 2013

pErjuangan kami blum b'akhir!! ..


## AMARAN ##
pErjuangan kami belum berakhir!!


sbb
! aku sayang mAlaysia !
tu ayat yg ade dlam kpale aQ skarang ..
yep!, aku syg kan ngare aku, malaysia! 

tp ngikut pmerhatian aku,
mlaysia skang dah ramai pemimpin yg menipu~
errr,, aku tataw la knape dorg sanggup mnipu utk dptkan kuasa..
isu blackout mase kiraan undi tu, mcm da dirancang..
ya Allah!, sesungguhnya Engkau lg mgetahui..
wlaupun gelap, hanya Kau yg boleh lihat kbenarannye..
isu bangla pun same~ sorok undi,, ya Allah!! 
ni ke negara demokrasi??!! ..
aku still ta pham [~_~] ..

my id0l!! ..

bile tgok muke dorg bedua ni, 
hati aku sEnang, dorg bnyak kena fitnah..
tp dato ada isteri yg baik, dan k.izzah ada ibu yg hebat!! ,,
yg sentiasa bg sokongan & b'sama2 p'juangkan nasib rkyat, 
apepun, 
tahniah kpada dato seri sbb still dpt pegang permatang pauh,
and k.izzah yg b'jaya dpat kan lembah pantai!!
keinginan utk b'same2 dorg utk m'perjuangkan nasib ngare ni makin kuat!!
ya Allah!, semoga aku b'pluang bErsama2 mereka ,,
bersama2 menegakkan kebenaran!!
InshaAllah~
tp, politik kotor??!,, 
errr.. mmg politik kotor,
tp ia kotor disebabkan oleh pemimpin yg ta b'tggungjwab,,

aku kne tggu lg 5tahun utk melayakkan utk j0in pru14! ..
ya Allah, 5thun tu 1 mase yg lama,,
sempat ke aku na tgok perjuangan ulama' tersohor mase tu??!
ye, tuan gUru haji nik aziz,  tUan gUru hAji hadi awang, & ramai lg,,


tahniah jugak kpda TGNA sbb still pegang kelantan,
 & TGHH utk kerusi parlimen di tganu,, 
aku harap, 
mereka ada b'sama2 untuk perjuangkan nasib ngara ni,
inshaAllah!! .. 
aku syang para ulama' ni!! ..
aku harap, dpat meneruskan p'juangan suci mereka suatu hari nnt!!
perjuangan ttap dteruskan,, 
smoga dlm mas 5thun ni, PR dpt atur strategi yg lg mantap!
& aku harap, sgale helah dan muslihat dpt dihapuskan!!
Allah sentiasa b'sama org yg benar!!
aku yakin akan pErtolongan dri Allah!!
inshaAllah kemenangan milik kita!! ..
aaaammmiiinnn,,

~ anak muda inginkan perubahan ~

kami rakyat ada kuasa utk memilih!!
jd, warga spr jgan ingat kami tataw ape yg korg buat!! ..
Allah bersama2 kami utk perjuangan suci ini!,, 

### takbir, ALLAHUAKBAR!!! ... ###






No comments:

Post a Comment