hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Sunday, 23 June 2013

bAhaman [93] ..


assalamulaikum, 
first, alhamdulillah sbb masih ade ksemptan utk mnaip, 
wlaupun dua bgasi tu ta b'isi bju lg~
haha,, sgt mlas sbenanye na alik ipoh, 
tp, nak ta nak, kene jugak!! ,, 
sem last, sabar la wahai hati yg comel~

okela2, nak cite ni, 
td alhamdulillah, sbb dgan izin Allah, kami btemu lg !! .. hehe


sgt epy + bhgia + teruja + sronok + seangktan dgnnye, 
& last skali , alhamdulillah!! ,, huhuhuhuhu..

first, thank to Allah sbb p'kenankan doa hamba !
pastu, thank to mk + abah sbb bg change aku klua utk kali trakhir !
pastu, thank to anum sbb sudi jd driver, smpai retak sportrim 
sbb langgar lubang .. hehe, *raye nnt dpt sportrim baru* hehe
pastu , thank kt ckin sbb sudi jugak klua dri kepompong JU , 
utk mnjayakan misi tgok 'zombi' hehehe..
pastu, thank kat farah, sbb sudi jugak klua wlaupun ari ni awok keje!!
pastu thank kt linda, sbb sudi jugak klua wlaupun penat ta ilang lg sbb bru je smpai umah,
* dy baru stat cuti sem ,, aku rase JELES pulak *
& last skali, thank kt jannah!, sbb sudi balik dri kl smate2 nak klua dgan kami2..
ALHAMDULILLAH ..


klua td, ktorg tgok cite ni ..
world war z!!! ..



ya Allah, gilak gempak cite ni,,
haha,, sgt awesome !..
sampai tahap aku rase nk klua je dri pwgam tu,
bukan sbb ta best, tp cite dy seram !
spnjg tgok cite tu, jntung ni dup dap dup dap..
bulu rome abis meremang~ hahha..
anum pulak, ta yah ckap la, 
abis t'campak popcorn, punye la t'kejut~ hahahahaha
tp komen aku pasal cite tu, 
sgt gempak !!,, haha,
tak rugi klau korg tgok !! ..
ape pun, sgt mncabar thap kehebatan jntung anda ! hahaha

gmba hiasan semate2 ..
okela, bebalik pasal pg besok !
err, yaAllah!, serius!, aku malas gilak nk kemas brg ..
ptg td ade la kemas bju2,,
tp yg pelik nye, time balik cni, 2 bagasi tu pnuh dgan bju,
tp kemas td, 1 bagasi pun tak penuh2 lg.....
rasenye semua bju da masuk dlm beg,,
err, kemane 'kau' nyorok ha???!!
hahaha,, biasenye aku ni, tiap kali balik smule ke ipoh,
mst brg2 aku ni byk, klah budak yg sem 1 bru nak masuk tu,,
huahuahua ..
alah, ta kesah la , yg kesahnye skang ni, aku malas nak balik ~
err,, wahai hati yg somel, tlong la jd gagah seketike !! ,,
err, sedih, ptg td rase nak ngis je mase tgok bju2, hm!!
tp nasib baik ade 'smgt' dtg, huahua ..
erm,, skang da pkul 12.30am, 
bju2 yg basuh td still ade dlm mesin basuh,,
so, aku nak undur dri dlu la, mau sidai baju,,

okela2,, kpade kwan2 yg santik dan comel, 
aku harap, 1 hari nnt kite dpt jumpe ramai2 !! ,, 
inshaAllah !,,
kpade yg rajin m'bukak blog aku ni, mohon ampun & maaf andai ade t'kasar bhase .. 
& mintak doakan patik, smoge diberi kekuatan utk sem 5 ni,..
aaammiinn !,,
oke la, babai, assalam , ,

No comments:

Post a Comment