hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Wednesday, 12 June 2013

.. dEar bel0ved diAry ..



hui2 ..
ari ni aku stat smule nulis diari,  walaupun da tengah tahun, tp tape la ..hehehe, aku na gak mnulis! sbb aku da malas na ngadu pasal dri aku kt org2 yg ta pernah pham aku, haha,, erm ,, dlam diari, aku bebas na cite psal ape pun, hehe, kali ni aku juz tulis gune buku zaman skola dulu, ta cukup bajet na beli buku yg kulit tebal tu, hahha,, err , okela - okela, bebalik psal diari ni td, hm!, sbenanye, aku mmg suke tulis diari, sbb aku ni ta suke pendam, kalau boleh stiap ape yg aku rasa, aku nak btau org, err, pelik kan? .. so, kalau ade mmbe laki spesis mcm aku ni, sila2 la kenan-kenan kn kt aku, HAHAH, juz kiding ler,, 

okela, kalau ade soalan, sile tinggalkan komen anda, hahaha
okela, chow dlu, assalam,,
<3 zaid nAjmuddin zUl akmAl <3

No comments:

Post a Comment