hanimamirudin :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Cat tickers

Sunday, 11 August 2013

bukti !

conservation kami b'mula di sini ..










haha, nampak tak keling kt ctu ??
mira ni mmg la ,, hahaha

Friday, 9 August 2013

- WeAreSame -

assalamulaikum ..
salam aidilfitri , hari ni hari first raya ..
alhamdulillah ! 

versi  budak2 ta cukup umo ..

versi matang sikit , haha

versi , err ... ta dpt dikenal pasti ..

versi mak dan ank , hehe
haha , tade motif !
btw , aku rindu adik aku ! .
alia & shima , rindu kamu tau ! ..
oke la, nak tdo ..
"assalam" 

Thursday, 8 August 2013

シ aku シ

salam aidilfitri semua ! 
alhamdulillah, masih dberi ksempatan utk btemu syawal 1434h .
first2 skali, nak mohon ampun & maaf andai ade silap & salah ..
sila maafkan saya . =)

okela , raya kali ni bju aku kaler coklet .. 
kasut raya lak aku rembat kasut g kelas ..
tudung pun aku gune yg pelasah punye ..
tade ape yg baru selain bju kurung ..
see , cukup sederhana kan aku tahun ni .. hmm
ntah la, aku sbenanye langsung ta excited raya kali ni ..
ekceli ade la ckit excited tu, tp tak se-excited dulu ~
myb sebab usia makin mngkat k0t *oke tade kene ngene . 
haha ..

hmm ..sedih lah , tp tak tau sebab ape ..
tp yg pasti sedih la, mmg sedih, sedih sgt ~ err, #sadis
huh! boleh tak aku lari dri kehidupan skang ? 
lari dri p'hiasan duniawi ni !
ceh ayat kau ~ haha
err , tp mmg tu la hakikat nye ..
ntah la, kdang2 rase dri ni mcm ta wujud je ..
rase mcm kewujudan aku ni lg mnyusahkan org lain je ..
m'bebankan hidup org ~ 
err , ntah la, sedih aku ! ,, wuarghhh , nak nangis !! ..

hmm . tape nim , kuatkan smgat !
ade hikmah ni . hmm . 
aku yakin 1 ari nnt , aku takkan susahkan korg da .
aku mintak maaf .

" biarkanlah aku untk pergi, tggalkan semua mimpi "
"salam aidilfitri"